Цей модуль допоміг мені
обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
Форми оцінювання мають
критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні
сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому
продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння
учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації,
використовується підсумкове оцінювання; оцінювання має відбуватися постійно
протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань
та навичок.
Корисно дотримуватися
таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: самому виконати
завдання (створити продукт, який мають виконати учні); переконатися, що
визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; залучити колег
та учнів до створення інструментів оцінювання; уникати використання
незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв; проранжувати
і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий